Mrs. Monday

18. juni 2009

Hipp hipp hurra! Ferdig med eksamen!

Endelig! ENDELIG! E-N-D-E-L-I-G!
Nå er videreutdanninga avslutta! Det er nesten som sommerferie, selv om ferie fra jobb lar vente på seg litt til. Lista er lang over hva jeg skal bruke friheten til og noen ting kan krysses av allerede. På vei hjem fra muntlig eksamen vandret jeg innom et par klesbutikker og fant en passende eksamensgave til meg selv!








Deilig lilla sommertopp fra HM, et par slitte jeans og freshe turkise solbriller. Jeg trenger visst ikke dette i dag, for regnet øser ned, men om noen uker går turen til Kroatia og da krysser jeg fingra for at solbrillene kommer til sin rett!



Det skal bli en sann glede å rydde vekk alle skolebøkene som har ligget slengt i stua mi i ukesvis. Bøker om sosiale avvik har (kanskje naturlig nok) ikke så dekorative cover...hehehe! Nå skal de stues vekk på et godt gjemt sted....



...og jeg skal bruke sommeren til å lese bøker jeg har lyst til å lese!



Men kvelden i kveld skal brukes til å legge beina på bordet, lese blader, rusle en tur, spise sjokolade, ringe en venninne, kikke på blogger og lage meg en deilig middag! (Og i det jeg skriver dette kikker jammen sola inn gjennom vinduet!)

Ha en flott kveld!


5 kommentarer:

LillaLykke sa...

Gratulerer! :)
Shoppingen er nok vellfortjent, og fine ting var det også! Kos deg masse!

Katrine K sa...

Gratulerer så masse! Velfortjente gaver til deg selv, nå kan du slappe av..! Takk for at du la meg til blogglisten din, jeg linker til deg også fra klinkekulens blogg!

Linda sa...

grattis!

Ha en underbar midsommar!

många kramar ♥

Linda och Bertil

Christine sa...

gratulerer :D kjempekul topp og den boken om norsk punk så spennende ut :D

Camilla sa...

Grattis med overstått eksamen! :)