Mrs. Monday

21. oktober 2010

Litt nytt...

(foto: Home&Cottage, collage: Miss Monday)
              


(foto: Miss Monday)
                                                                          
(foto: Miss Monday)
                                                                                              
Det er ikke ofte jeg vanker på vestkanten av byen, men forrige helg gikk turen til Majorstua, med ett mål for øyet; Home & Cottage.  Baktanken var puter i strietrekk. Nå pryder putene puffene i stua og sammen med en lykt fra samme butikk, ser det riktig så smashing ut! Jeg har bestemt meg for at jeg i år skal forberede, pynte og ordne litt til jul, jeg har ikke lagt så mye vekt på det tidligere. Jula feires stort sett hjemme hos familie og egen leilighet har ofte stått tom hele romjula. Den nye leiligheten har større plass og innbyr til å skape julestemning, derfor er det hyggelig å se at interiørmagasinene rundt omkring allerede har litt julestoff. Det er kanskje litt i tidligste laget, men på en annen side er det bare 2 mnd igjen!! Det er forresten gøy å se at bloggere jeg følger nesten daglig stadig er å finne i interiørblader. I KK Julen er Blogglandia godt (og flott) representert!

Klem fra

1 kommentar:

Sukkertøy for øyet sa...

Heisann :)

...jeg tror ikke jeg har vært her inne hos deg før jeg?
hmm..Merkelg :/

Morro at tingene venter på deg på postkontoret,tok sin tid skjønner jeg.
Posten har en tindens til å bruke tid..Er en ganske så stor pakke å så*ler*

Kose deg med tingene,spennende å se de hjemme hos deg.

ha en kjempe fin lørdagskveld

-Ida Susanne