Mrs. Monday

25. august 2011

Hagebryllup

Lillesøstern min giftet seg forrige helg! Jeg var så heldig å få være fotograf på den store dagen; en virkelig drømmejobb! Hagebryllup i solskinn, med et vakkert brudepar og hyggelige bryllupsgjester! I tillegg til å fotografere brudeparet, så jeg selvfølgelig mitt snitt til å knipse bilder av dekorasjoner og annet.

Bordene var flott pyntet med duse rosafarger. Enkle borddekorasjoner satte den riktige shabby chic-stemningen søsteren min er så glad i:
(foto: MrsMonday)

(foto: MrsMonday)


Enkle glassflasker med grov hyssing og sinkdekor, i kontrast med sarte lyse blomster:
(foto: MrsMonday)

Det vakre brudeparet:
(foto: MrsMonday)

Brudebuketten hadde søsteren min laget selv. Den ble plassert som bordpynt i en vase av fattigmannssølv:
(foto: MrsMonday)


Liker du stilen? Besøk søsteren min sin blogg Min Hvite Verden



Klem fra

Ingen kommentarer: