Mrs. Monday

4. august 2011

Rammer

Den siste tiden har jeg fått øynene opp for alle de fine, slitte trerammene som har dukket opp i interiørbutikkene. Jeg har påbegynt en liten billedvegg i stua, med rammer i forskjellige farger og former.
Rammene på bildet under er fra Home & Cottage, Foto Knudsen og den hvite ramma med brudebildet er selvsagt fra Santorini.


(foto: Mrs Monday)

Moren min har laget denne flotte oppslagstavla, med hønsenetting innsatt i en hvitmalt og slitt ramme.
(Det er forøvrig hun som står med riva på bildet også...:)
(foto: Mrs Monday)

Øverst på billedveggen har jeg hengt opp et søtt tvinnet skilt, med teksten ME <3 YOU
(foto: Mrs Monday)




Klem fra



5 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

...Elsker slike bildevegger..
Inspirerende :)

Maria sa...

Jättefin bildvägg du skapat. Lite annurlunda det gillar jag. Önskar dig sköna dagar kram från Maria

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Så fint!!

Veronica sa...

Så stilig!! :-)

Sang Tao - Judith sa...

Så fin blogg du har!
Jeg er stadig i tvil om jeg skal lage en bildevegg med bare hvite rammer, eller med flere ulike slik som du har her. Ditt eksempel var jo veldig inspirerende:)
Jeg legger meg til som følger!
Judith