Mrs. Monday

9. november 2011

Funn på Finn

Hjelp, vi skal flytte!! Fra en nesten fullt møblert leilighet til en leilighet som ikke engang har hvitevarer! Her trengs alle typer møbler, fra seng til sofabord! Det meste skal handles inn i butikk, men det er ikke alt man finner på Bohus og Ikea! Jeg er glad i litt slitte og sjarmerende møbler med særpreg. Da er Finn kjekk å ha!

(Alle foto: Finn.no)

Selv selger jeg dette flotte vitrineskapet! Egentlig liker jeg det kjempegodt, men jeg kunne tenke meg å male det hvitt, noe jeg aldri har fått tid til! Det passer ikke så godt inn ifht de andre møblene der vi bor nå og det passer heller ikke inn med fargene i den nye stuen! Så jeg har innsett at jeg må bite i det sure eple å selge det, istedenfor å drasse det opp og ned i etasjene og lagre det på loft og i kjeller, til jeg en gang får ånden over meg til å male det! :)


(Foto: Mrs. Monday)
Så gi meg et lite vink dersom du har lyst på vitrineskap eller hvis du har noen sjarmerende gamle møbler til salgs!



Klem fra

1 kommentar:

Maria sa...

Oj vad mycket grejer. Önskar dig en trevlig kväll. Kram maria