Mrs. Monday

23. januar 2012

Trend: Skull

Skull`en har i det siste dukket opp/gjenoppstått i både interiør- og motebildet. Som metal-, punk- og St. Pauli-fan er ikonet kjent og kjært hos meg. Mannen blir nok også glad når han oppdager at flere av tingene og t-skjortene hans er "siste skrik" :) Thi-hi!! Kollasjen under gir meg inpirasjon til hvordan jeg kan bruke skulls på en ny måte:

 1. Gullkrus fra Unicacool 2. Armbånd fra Buddha Bliss hos Etsy 3. Tallerken fra Milla Boutique
4. Handlenett fra The Bold Banaba på Etsy 5. Notatbok fra Signal Mountain på Etsy 6. Pins fra Eclectic elemente 7. Pute fra Pinterest 8. Kort fra Kort Kunst hos Epla 9. Armbånd fra 2 rette og 1 vrang hos Epla 10. Dekorasjon fra Dear Bitsy hos Etsy
Klem fra
Mrs. Monday

2 kommentarer:

deconordic sa...

Slår meg ikke helt til ro med de smilende hodeskallene, jeg. Men de er virkelig over alt om dagen! :)

Natalie sa...

Så morsomt å se at det ikke er bare jeg og samboeren som er punk-fans. Her har jeg så smått tatt inn litt punk i interiøret..og han er storfornøyd;) skal ikke se bort ifra at hodeskaller kommer inn snikende heller ;) kul inspirasjon. :)