Mrs. Monday

24. mars 2012

Nips

[NIPS]; Pyntegjenstander, skatter, samleobjekter

Leiligheten vår er full av nips, pyntegjenstander og skatter, uten annen nytteverdi enn å pynte opp. Bloggen Fabelaktig har en utfordring gående hvor du kan vise frem ditt favorittnips. Jeg deltar med denne sydukken som er min absolutte favoritt. Mamma har laget den, derfor har den også stor affeksjonsverdi for meg. Ettersom jeg ikke syr klesplagg, har den ikke annen nytte enn å se pen ut, ta opp plass i stuen og gi en følelse av shabby chic, men jeg ELSKER den!

Foto: Mrs. Monday

Foto: Mrs. Monday


Foto: Mrs. Monday

Vis frem ditt favorittnips du også, ved å klikke på linken under:

Klem fra

3 kommentarer:

Villa Oss sa...

Wow! Har mammaen din laget den? Imponert :)
Kos deg i vår sola :)
Nina

deconordic sa...

Knallfın var den, og for en flink mamma!! Skjønner godt at du er glad i den.

Håper du har en fin helg :)

Fabelaktig sa...

Den sydukken var rett og slett fabelaktig! Så kos at du deltar inne hos meg :)

Fin kveld videre!
klemklem