Mrs. Monday

10. mai 2013

Vinn helletut...

I familien min er vi hele 3 bloggere; søsteren min og meg som blogger om interiør og svoger som skriver matblogg. Vi følger selvsagt med på hverandres blogger og utveksler bloggerfaringer, tips og ideer!

I disse dager har de en give-away gående på bloggene sine, hvor du kan vinne flotte helletuter til f.eks. oljeflasker, såpedispensere eller hva du måtte ønske!

Har du lyst til å delta, klikk deg inn på interiørbloggen Min Hvite Verden eller matbloggen I God Smak!

 
 
Lykke til!
 
 

3 kommentarer:

Unknown sa...

Takk for at du deler ;)

Anonym sa...

Så flott,eg skal ta ein titt innom nå:)
Ønsker deg ei god helg!
Klem fra Lillian

Unknown sa...

Veldig kjekt at du deler! :)
Jeg har meldt meg på konkurransen! :)

Ha ei flott helg! :)

Klem fra Evy