Mrs. Monday

23. mars 2014

Gjør det selv på søndag: Serviett-oppbevaring

Skapet med det rare i står i stua og inneholder alt fra servietter og kubbelys til spisebrikker og lysestaker. Da jeg for et par dager siden innså at det var på høy tid med en aldri så liten opprydning og organisering i skapet, ble ideen om en servietteske til. 
 
Serviettene som fra før lå halvkrøllet i revnet plastemballasje har fått sin helt egen plass i skapet!
 
 
Du trenger:
 
Eske
Maling
Serviett eller utklipp
Decoupage
Pensel


 
 
 
- Mal esken i den fargen du ønsker
- La malingen tørke ordentlig
- Pensle decoupage på lokket og lim på din favorittseviett (husk å bruke kun det ytterste laget av flerlagsservietter)
- Pensle decoupage over servietten og la tørke
- Fyll med servietter av alle slag!
 





 
Hver søndag legger jeg ut et nytt gjør-det-selv-prosjekt!
 
 

5 kommentarer:

Hverdagsliv det gode liv sa...

Så lurt!! Datteren min samler på servietter og har jo sine samlet i en slik eske, men jeg har aldri tenkt på å ordne en slik en til mine egne som jeg bruker :o) Kjempefin ble den du har laget! Takk for tipset, dette blir garantert kopiert :o) Ha en herlig søndagskveld! Klem fra Nina

Unknown sa...

Så lurt, og så deilig med orden i skapene:))

Ymmeli sa...

Jepp, tror jeg må lete etter skoesker igjen.

Heidi // Lyse Ideér sa...

Takk for at du deler dine gode tips med oss! :)
Jeg har mine servietter i en hvit eske fra IKEA - Kanskje den skulle få en liten oppgradering?

Jeg ønsker deg en kreativ og herlig helg videre.
Klem fra Heidi :)

Unknown sa...

As I reached the swiss replica watches doorway of our building a strange surprise awaited me. A warrior approached replica watches uk bearing the arms, ornaments, and full accouterments of his kind. These he presented to me with a few unintelligible replica handbags words, and a bearing at once respectful and menacing.