Mrs. Monday

17. november 2014

Dama...

...har endelig kommet inn i glass og ramme!
Dette flotte printet fra Paper Collective vant jeg i en give-away på bloggen Silje Vaniljeis for en tid tilbake!




Jeg digger de grafiske detaljene og det tøffe uttrykket!
 

Jammen er det stas å vinne en give-away -
jeg har vunnet flere ting som jeg kanskje ikke ville funnet på å kjøpe selv, men som passer perfekt inn i interiøret!

 
 
1. desember åpnes første luke i Mrs. Monday adventskalender -
da er det bare å krysse fingrene for at vinnerlykken står deg bi, for premiene blir mange og knallfine!
 
Både kjente og ukjente interiørbutikker er med i årets kalender,
noen "gamle" favoritter dukker opp og mange spennende nyheter skjuler seg bak lukene!
 
Følg med!



2 kommentarer:

Unknown sa...

Er så utrolig lekkert det bildet!!
Gratulerer med gevinsten:)
Så spennende med den kalenderen altså, og høres spennende ut med gamle og nye sponsorer, kanskje man kan oppdage noen nye herligheter i løpet av desember og da:)

Jeg har ikke overskudd eller ork til julegavedryss på bloggen i år jeg:( Litt syns egentlig, for det er jo så koselig og gi bort:)

Ha en fin kveld:)

spesiellinor sa...

Så fint print :) Gleder meg til julekalender!