Mrs. Monday

9. juli 2009

Feriemodus

Jeg tok turen innom Kid etter jobb i går og der var det mye lekkert som fristet. Masse knallfarger på både puter, tepper, pledd og krimskrams. Jeg endte til slutt opp med en sjokkrosa pute med indiskinspirert mønster, et rosa heklet pledd og et gult sengeteppe. To badelaken i freshe farger ble det også og de skal få være med til beachen i Kroatia om et par dager. Det var 50% på alle varene, så feriebudsjettet er fortsatt inntakt og stua mi har fått noen skikkelige fargeklatter.










Og med dette er ferien straks i gang. Bare 8 små arbeidstimer igjen i morgen, så er det klart for late dager på stranda i Split, metallfestival i Hamburg og 3 uker med total avslapping! Åhhhh....., som jeg gleder meg!


Sommerklem fra


4 kommentarer:

LillaLykke sa...

Nydelige bilder og farger! :)

Kristine sa...

Så herlige farger da!! Det sengeteppet så spesielt stilig ut...må kanskje ta meg en tur på kid i dag jeg og, har fått med meg at de har salg jeg og nemlig ;-)

Kroatia blir jo sikkert toppers...har hørt så mye fint om stedet! Metallfestiva? hmm, det vet jeg ikke om jeg like entusiastisk hadde blitt med på...hehe! Ønsker deg en deilig og super ferie!! Klem

IfraLahell sa...

hei!
Så flott at jeg snublet innom deg- kjempe fin blogg du har! Tror jeg må innom Kid og kjøpe med meg det gule pleddet. HEKTA på gult om dagen!

Kommer plutselig innom igjen!

:)IfraLahell

LillaLykke sa...

Det ligger en award til deg på bloggen min :)