Mrs. Monday

11. juli 2011

Utdrikningslag

I helgen arrangerte jeg utdrikningslag for søsteren min! Hun ble kidnappet til Oslo lørdag morgen og fra lørdag til søndag feiret vi det kommende ekteskapet sammen med gode venninner!

(foto: Miss Monday)

Vi startet dagen med spa på Holmenkollen Park hotell, før shopping og cafe på Majorstua, etterfulgt av rebusløp i Oslo sentrum.

(foto: Miss Monday)

(foto: Miss Monday)

Søsteren min fikk sminkekurs hos Makeup Store og resultatet ble kjempebra!
(foto: Miss Monday)
Resten av dagen koset vi oss med tapas, drikke, latter og skravling, før kvelden ble avsluttet med dans på Pigalle!


Klem fra


2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei kjære søster - og takk for en utrolig herlig dag i utdrikkningslaget mitt :)
En fantastisk dag jeg aldri vil glemme, sammen med mine beste venner.
Det kunne ikke blitt bedre :)

Stoor klem.

Sommerjenten sa...

Hei hei! Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! Bra du fant meg for da fant jeg deg :) Lekker blogg du har! Her var det masse inspirasjon å finne.

Nydelig pyntet her og et nydelig hjem. Her kommer jeg til å trives :)

Vil legge deg til men finner foreløpig ingen ikon knapp å trykke på?

Ha en fin kveld videre!

Klem fra Lene :)