Mrs. Monday

26. januar 2012

Tid for te

Ute laver snøen ned, det er gulvkaldt i stua og nederst på vinduene vokser rimrosene. Da er det deilig å slippe å gå ut og heller ta på seg en tykk genser, tenne opp i ovnen og lage seg en kopp rykende te!
(Foto: Mrs Monday)
 I desember deltok jeg i KROnPRINSESSENES adventskalender og på nyåret dukket en pakke Pukka-te opp i postkassen, sammen med en hyggelig hilsen fra May Helen som er opphavskvinnen bak den flotte bloggen. Tusen takk!
(Foto: Mrs. Monday)

(Foto: Mrs. Monday)
 "Harmonise" fra Pukka inneholder rose, vanilje, shatavari og kamille. Og ikke bare smaker den godt, den skal visstnok ha postiv innvirkning på kvinners helse. Så selv om det er kaldt både inne og ute skal jeg nok klare å holde meg frisk gjennom vinteren!
/Foto: Mrs. Monday)


 Fin torsdag
fra

4 kommentarer:

Pink lady sa...

Hei!

Tror det er første gangen jeg er innom deg, flott blogg!

Pukka te er helt fantastisk! Jeg kjøpte meg akkurat to nye pakker denne uka og koser meg med et par kopper hver eneste dag! Deilig å ikke bare drikke kaffe.

Ønsker deg en fin torsdag! Jeg skal strak ut på tur med vofsen.

KLem

Bettum Villa sa...

Te er jo såå godt. Spesielt nå som det er kaldt i lufta.
Og for en fin kopp du hadde. Sto å sikla på denne på interiørmessa i dag.
Klem Madelén

bella-beline sa...

Hei du:))

Ja denne vinteren...

Men ikke så altfor lenge igjen så er det VÅR...
Og i mellomtiden må man bare kose seg, og da gjerne med en kopp te:))

Fin blogg forresten:)))

KROnPRINSESSENE sa...

Så koselig innlegg med herlige bilder :)
Først nå oppdager jeg dette innlegget!
Tusen takk for link og gøy at du vant :)
ha en fortsatt fin helg.
Klem May Helen