Mrs. Monday

14. april 2012

Putekrig

Jeg ELSKER puter, det er uten sammenlikning den interiørartikkelen jeg kjøper flest av i løpet av et år! Putene i sofaen byttes stadig ut, enten med nye eller med dem jeg har brukt tidligere og som har ligget stuet bort en stund! Men noen puter går jeg aldri lei, slik som denne, som moren min laget til oss i innflytninggave:
MIN FAVORITT!

Hos Fabelaktig kan du vise frem din favorittpute! Klikk på logoen under for å komme til puteutfordringen:
NB!!
 Mrs. Monday-bloggen fyller snart 3 ÅR! Følg med i dagene fremover når jeg avslører hvordan dette skal feires!!!

Fin lørdagskveld
fra

4 kommentarer:

Jane sa...

Skjønner godt at dette er favoritten :) Kjempe fin pute.
Ønsker deg en flott lørdagskveld.
klem Jane

Hege Morris sa...

Bare nydelig! Lykke til!
Ha en fin kveld!
klem Hege

Hege Morris sa...

Tusen takk for koselig hilsen fra deg! klem Hege

Fabelaktig sa...

Hei søte deg!
Så utrolig kjekt at du deltar inne på min utfordring:)
Puta du viser er bare lekker!
Fin helg!
Fabelaktig