Mrs. Monday

19. april 2012

Trend: Neon rosa

Fargen neon rosa eller hot pink har gjort comeback!
Man skal ALDRI si aldri, men jeg ser ikke denne farge innta stuen min! Den er liksom litt for tyggis for min smak! Men på detaljer og tilbehør kan den være tøff!
Her er noen favoritter:

 1. Neglelakk fra We heart it 2. Skjøteledning fra This Next 3.Tape fra Cute Tape 4. Converse sko fra Modakulvar 5. Poster fra Etsy 6. USB-stick fra Photonet 7. Papir fra Oh so beautiful paper 8. Tepper fra We heart it 9. Øredobber fra We heart it


Se øvrige trendinnlegg ved å klikke på kategoriene under:




Klem fra


4 kommentarer:

Natalie sa...

Den har allerede hatt sin entre hos meg, men man kan bli ganske fort lei av den ;-) Men i små mengder er det greit :)

Klem :)

Hege Morris sa...

Jeg som egentlig hater rosa liker den nå litt mer enn før hihi! Liker mest små detaljer da kommer ikke til å kjøpe sengeteppe i rosa liksom men et par småting.. hihi
fin kveld til deg
klem Hege

Villa Oss sa...

I like it! :D

Hege Pauline sa...

Love it! Og trenden har sneket seg sakte men sikkert inn både i klesskapet og interiøret hos meg - men bare bittelitt da ;)

Superfin helg til deg :)
Klem Klem