Mrs. Monday

25. mai 2012

Fabelaktig kamerautfordring!

Som hos bloggere flest er kameraet i bruk både titt og ofte (les: hver dag!), derfor sverger jeg til Nikon som jeg synes har god kvalitet og er enkel å bruke.

Jeg har et Nikon D60 og i tillegg til medfølgende objektiv, et AF-S 18-200 mm-objektiv jeg fikk til min 30-årsdag!

Kameraet bor i denne, en kamerabag fra Messenger Boy:

I tillegg til brukskamera, samler jeg på gamle vintagekamera, stort sett fra loppemarker og i antikvitetsforetninger. Her er 2 favoritter fra samlingen! Til venstre: Funnet på bruktmarked i Krakow. Til høyre: Arvet av min bestefar. Begge er fra Kodak.

Klikk deg inn til Fabelaktig-bloggen for å se bloggdamenes kamerautstyr og vise frem ditt eget!
Alle foto: Mrs. Monday

1 kommentar:

Myke minutter sa...

Wow, så kule vintage kameraer :) Fin fredagskveld til deg!! Klemmer