Mrs. Monday

25. september 2012

Italy baby!

Ja, Italia, nærmere bestemt Bologna, er rett rundt hjørnet! For en tid tilbake deltok jeg i en baderomsutfordring hos Hviit i regi av Comfort. Premien: Inspirasjonstur til Bologna og inngang på den verdenskjente baderomsmessen Cersaie.
 
Gjett om jubelen stod i taket da jeg mottok mail fra Comfort om at mitt bidrag var trukket ut!!!
 
Tidlig torsdag morgen reiser jeg sammen med Maia, bak bloggen Fabelaktig, Linda Elmin, bak bloggen og butikken Hviit og Kari Kjensberg, markedssjef i Comfort, til Italia!
 
Foto: Pinterest
 
 

Følg med på bloggen for reisebrev og stemningsrapport!
 
Arrivederci!


1 kommentar:

Flisan sa...

Så spennende !!
gratulerer ! jeg oppdaget denne bloggen først nå! la meg så klart til som følger, her var det mye inspirasjon !
god tur !!