Mrs. Monday

19. august 2013

Enda mer...

veranda!
Jeg lovte flere bilder og her kommer de:
 
Gardiner fra Kid
Lampe fra Skeidar
Gammel bord er arvet
Puter og sengetepper fra Kid og Home and Cottage
Puff fra Ikea
 
 
På veggen henger to plansjer med pressede blomster fra et gammelt herbarium jeg fant på loppis:
 



Brisken fikk jeg i konfirmasjonsgave av mine foreldre.
Da den ble kjøpt var den lekker og lakkert og hadde et plommerødt spettet trekk ala 1994.
Nå er den malt hvit og dekket til med sengeteppe og puter.
 

 
 
En gammel dør har også fått plass på verandaen.
Til neste år skal jeg henge den på veggen og feste små hyller og blomsterkasser til den.
 

 
 
Verandalivet er snart over for i år,
men høsten skal brukes i hagen;
plenen skal fikses, busker og trær beskjæres og neste års sommersesong planlegges.
 
 
 





2 kommentarer:

Villa Oss sa...

Håper dere får none fine august kvelder på terrassen før sesongen takker for seg! :)

LilleLeo sa...

Det var en koselig terrasse. Håper dere har fått noen herlige kvelder her ute og at det kanskje kommer noen i september også? :)