Mrs. Monday

17. desember 2013

Adventskalender: Luke 17

Før pilen over luka for å åpne!




 
 Et lite gavetips finner du bak dagens luke.
Den er enkel å lage, billig og kjempesøt, synes jeg!

 
 
Du trenger:
- skåler/tallerkener
- plast-figurer
- lim
- maling
- pensel
- evt. sandpapir


Dersom figurene er glatte, puss dem evt. med sandpapir før maling
 
Mal figurene i ønsket farge.
Jeg malte mine i gull og hvitt
Jeg malte også den ene tallerkenen i svart tavlemaling
 
 
Dekk til deler av figuren med tape for å male i forskjellige farger.
Når malingen har tørket, lim figuren til tallerkenen
 
 Ferdig!
 
 
 

 


 
 Flott gave til den som er glad i å pynte seg!



 
 
 
Klikk deg inn i kalenderen for å se tidligere luker og delta i flotte give-aways:
 
http://miss-monday.blogspot.no/search/label/adventskalender
 

6 kommentarer:

Unknown sa...

Oi! Dette hadde eg skikkelig sansen for. Her kan eg jo sette eldstejenta i sving, så kan ho lage sånne til klassevenninnene i julegaver. Og kanskje ein til mammaen? :)

Unknown sa...

Så herlig!!
Du er helt rå på DIY's:))
Takk for topp tips!!

HildeR sa...

Så enkelt og likevell både billig og veldig dekorativt. Andre tipset jeg ser her i dag som jeg vil prøve meg på :)

Kristine H. sa...

Oi, så stilig! Noe slikt hadde jeg aldri kommet på selv :)

onel sa...

The golden spray on the plastic animals did a tremendous job!! They look so classy!

Anonym sa...

I'll get one of those animals that My son has here, and I'll try to make this tutorial, I found it very beautiful.