Mrs. Monday

20. desember 2013

Adventskalender: Luke 20

Før pilen over luka for å åpne!
 
 
 
 
 
Er du ferdig med julegavene?
Bak luke 20 i kalenderen vil jeg dele et lite tips om en flott siste-liten-gave,
...eller kanskje noe du kan pynte opp veggen med hjemme hos deg selv!
 
 
Alt du trenger er:
- A4-ark
- Teip
- Gammel bok eller avis
- Printer

 
Slik gjør du:
 1. Finn en figur/bilde du ønsker å printe.
Jeg fant mine HER!
 
2. Lagre figuren til pc`en og print den ut på et vanlig A4-ark
 
 
3. Teipe bok-siden du ønsker å printe på
over figuren på A4-arket. Dette for at figuren skal printes akkurat der du vil ha den på bok-siden og for at arket skal gå problemfritt gjennom printeren.
 
 
 
4. Print!
 
 
 
...og ram inn eller heng opp:
 
 
 



 
 
 
 
 


Klikk deg inn i adventskalenderen for å åpne tidligere luker og delta i flotte give-aways:

http://miss-monday.blogspot.no/search/label/adventskalender
 
 

5 kommentarer:

Maries smak sa...

Så utrolig lekkert! Kjempegod idé, tror jeg må prøve meg på noe lignende på nyåret :) :)

Ha en god fredag!
Klem fra Marie

Kirsten sa...

Så flink du er:)

Mamsen

Siri sa...

Så utrolig fint!!
Siri Amanda

HildeR sa...

Så utrolig kult, takk for tipset!!

Kristine H. sa...

Takk for tipset, det skal jeg bruke allerede til et par bursdagsbarn i januar :)