Mrs. Monday

13. januar 2014

Hverdag (og en etterlysning!)

I helga forsvant aller siste rest av jul ut døra!
Jeg er glad i å pynte, men jeg er enda gladere i det enkle, rene og hverdagslige,
uten alt for mye dill dall.
Da er det godt å kaste ut juletreet, hekte ned julestjerna fra vinduet og samle sammen pynten som står her og der.
 
 
 
På søndag var det gnistrende sol og iiiiiskaldt,
så dagen ble tilbragt innendørs med fyring i ovnen, litt fotografering i huset (endelig dagslys!) og planlegging av sommerferie (!) sammen med familien.
 
 
 
Det er fint å se frem mot lysere dager i varmere strøk,
når gradestokken har krøpet ned under -20.
Brrrrr.....
 

 
Til slutt en etterlysning:
 
Jeg har ikke kommet i kontakt med vinnerne av luke 8 (Katrine Helle) og luke 22 (Ranveig Kh) i adventskalenderen.
Mail er sendt dere, med oppfordring om å sende navn og adresse!
 
Skulle jeg ikke komme i kontakt med vinnerne innen 1 uke, vil premiene imidlertid bli loddet ut på nytt til andre som har lagt igjen kommentar under det aktuelle innlegget.
 
 
Ønsker deg en fin uke!
 
 



3 kommentarer:

Mollie sa...

Deilig å hive ut jula! Kjempefine bilder :-) God mandag til deg

Marit sa...

Alltid hyggelig å pynte til jul, men også koselig å komme tilbake til hverdagen ... det er jo hverdager vi har flest av.
Du har samme bord som meg ser jeg, er veldig fornøyd med det! Kul look med de stolene til.

Unknown sa...

Godt med hverdag igjen ja, og veldig digg og rydde bort julen:) På slutten virker det bare som rot syns jeg, hehe:))
Nå er det enkelt som gjelder, helt nøytralt - til jeg snart må tilføre litt farger, gleder meg ♥