Mrs. Monday

20. april 2014

Gjør det selv på søndag: Rustikk påskekrans


En veldig enkel DIY denne søndagen! 
(...det er tross alt påskeferie!) 

På en gammel dør jeg har stående i solveggen på verandaen har jeg hengt opp en hjemmelaget og rustikk påskekrans!



Alt den består av er:

kvist
ståltråd
fjær
egg


Slik laget jeg den:

Samlet kvist i hagen, viklet dem til en krans og festet med ståltråd.
Pyntet med egg og fjær!


Fjorårets påskeegg (farget med rødløk!) pynter opp kransen.
De to andre eggene er plastegg fra Panduro.


Fortsatt god påske til deg!


Hver søndag poster jeg et nytt prosjekt,
se tidigere prosjekter HER!





2 kommentarer:

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så fin krans!
Fine ellers i året også de :)

Du har forresten vunnet en liten give away hos meg. Grattis!

Unknown sa...

replica bags nancy replica hermes handbags x9c34u9r22 replica bags koh samui replica bags near me see this page z6h20b5e50 replica bags and watches replica goyard bags replica gucci handbags m3o34p1b07 7a replica bags