Mrs. Monday

27. august 2014

Roberts Radio...

I vår var jeg så heldig å vinne en Roberts radio i "Månedens tips" i Bolig Pluss!
I sommer har den nesten ikke vært avskrudd og radiolyden har fulgt oss både ute i hagen og inne.



 
For meg er det å lytte til radio nesten litt nostalgisk-
det minner meg om den gamle nedstøva radioen i verkstedet til morfar, oldefar som satt på en pinnestol ved siden av radioen og lyttet til værmeldingen og ikke minst lyden av kjenningsmelodien til "Reiseradioen"; The Kid from Red Bank.
 
På mange måter er radio det siste mediet som er som det alltid har vært!



Roberts-radioen har også et nostalgisk utseende - den kommer i mange forskjellige farger,
men den svarte er min favoritt!
 

 
Hører du på radio?
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
Har du meldt deg på give-away`en jeg har gående på DIY-bloggen min,
 
Klikk på bildet under for å delta:
 
http://sakssteinpapir.blogspot.no/2014/08/give-away-vinn-6-pk-med-stein-saks.html
 
 
 

1 kommentar:

Toril sa...

Så fortjent at du fikk en sånn.
Du har jammen så mange gode ideer.
Ønsker deg en fin-fin ny uke :)
klem til deg!