Mrs. Monday

29. november 2014

Julemarkedet...

...på Epla er i gang!
Butikkene er fylt opp med hjemmesnekra julevarer - perfekt for oss som synes det er hyggelig å gi bort noe med sjel, men som ikke er så flinke med strikkepinnene eller malerkosten selv!
 
I min lille butikk, Stein, Saks, Papir selger jeg et utvalg julekort med en moderne vri! Jeg har også fått inn flere av de vakre indiske stemplene!
 
 
 
 
Mønstrene i tekstil-stemplene er tegnet og utskåret for hånd,
og de kan fint brukes til å stemple både stoff og papir.
Jeg har flere stempler selv, som når jeg ikke bruker dem, er vakker dekorasjon i stua og på kontoret!
 
 
 
 
 
 
Ikke glem at første luke i Mrs. Mondays interiør kalender, som er spekket av god-biter, åpnes på mandag!!!
 
 
Ha en fin lørdagskveld! 
 
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Mykje lekkert! Digger reinsdyret :)
Gler meg til julekalender *krysserfingrer*