Mrs. Monday

22. mars 2015

DIY Etasjefat


 
Søndagens DIY er en av mine favoritter på spisebordet for tiden!
Dersom du, som meg, liker raske og enkle diys, prøv dette flotte etasjefatet med ferdige byggesatser. Det er så enkelt å montere og sluttresultatet blir knallfint!
 


 
 
 Du trenger:
 
- 3 fat i forskjellige størrelser. Jeg fant mine i bruktbutikken.
- Byggesatser til kakefat. Mine er fra Koalaplan, som for øvrig har et stort utvalg av byggesatser i alle farger og fasonger. Jeg valgte min store dille, kobber, til dette fatet.
- Drill
- Teip
 

 Slik gjør du:

1. Mål opp midten av fatet, teipe et kryss og merk av hvor du skal bore.
 
 





2. Bore først med porselensboret, deretter med diamantboret for å få et jevnt hull.


Helt perfekt!

 
 
Når du har boret hull i alle 3 fatene, montere dem ved hjelp av byggesatsene.
 Enklere blir det ikke!
 
 

Foreløpig står kakefatet mitt på spisebordet,
etter hvert skal det flyttes til badet for oppbevaring av såper og annet nips.
 
 

 
Innlegget er sponset.
 
Jeg ønsker deg en kreativ ny uke!
 
 
 



In English:
This Sundays DIY is my New favourite dinner table item.
If you, like me, loves quick and easy diys, this one is Perfect for you.
With pre-fabricated cake stand handles you`ll make this cake stand in no time.
You`ll need:
- 3 plates
- Cake stand handle. Mine is from Koalaplan
- Porcelain and Diamond drills 
- Drill
- Tape 
 
Mine is currently sitting on the diner table, but I`ll put it in the bathroom for storing soap and other Things.