Mrs. Monday

26. mai 2015

Giveaway: # G r e e n

 
Vårlige former og farger har dukket opp i Epla-butikken min.
Vårens tema er grønt og det naturlige og enkle er som vanlig inspirasjonskilde.
 
Printene finnes i tre utgaver og er trykket på resirkulert papir i A3 størrelse.
 
 
Du kan vinne et valgfritt print -
alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar under innlegget hvor du skriver hvilket print du ønsker deg.



 





 
 De 3 du kan velge mellom ser du her:

 
 
 

 

 

Motivene finnes også på kort som selges i Epla-butikken.
Sååå fine til sommerfesten eller bursdagsbarnet:
 


 
 
 
 
 
Giveawayen kjøres også på Instagram og Facebook og du kan sikre deg ekstra lodd ved å delta der.
Jeg trekker en vinner 10. juni.
 
 
Lykke til!
 
 
 
 

19 kommentarer:

ph sa...

♥ Likte veldig godt denne; 1. # B r e a t h e
♥ Deltar også på FB & IG (straks;)

Mvh Peggy H.

Unknown sa...

Så fine de var :)
Jeg elsker grønt!

Må inn å titte på epla'n din:)

Rosa sa...

Nr 3!! Såååå fin:-)

Klem, Rosa

Dynamisk Salong sa...

Åh, jeg har megakjempelystpå nummer 1, "breathe". Håper jeg er heldig og trekker vinnerloddet. Klemmer fra Beate

MV sa...

Stilige! En slik vil jeg gjerne vinne. Vanskelig å velge, men heller mot nr 2, green

Anonym sa...

Ønsker meg veldig nr 3 :)

mvh

Kjerstin
wilak@online.no

Unknown sa...

Nr var nydelig :)

ma6ica@gmail.com

Siv sa...

Så nydelige!
Ønsker meg veldig nr 3 :)
sivojento@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg er med :D
ønsker meg Breathe :)
Rannveig Ra
rankh@hotmail.no

Karina sa...

Ønsker meg #breathe.
God helg :-)

Unknown sa...

Ja takk!
Ønsker nr. 3

Frode Losvik sa...

3. # P h o t o s y n t h e s i s

Monica's Verden sa...

Jeg liker veldig godt nr 1 Breathe :)
Jeg har deltatt på Instagram også, å kikker nok innom på FB også :)
Ønsker deg en kjempe fin uke videre.
Hilsen Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Margrethe sa...

Jeg er med! Ønsker meg nr 2 #green. margrethekarijord(ætt)gmail.com

tea sa...

Likte veldig godt nr. 1! Så krysser fingrene! Takk for en fin giveaway :) god torsdag!

Anonym sa...

Da prøver jeg meg en gang til da, siden det ikke gikk så bra forrige gang ;)
Ønsker meg nr.1 "Breathe". Minner meg om at det er viktig å puste ordentlig og stresse ned :)

noliita@hotmail.com

Ann B. sa...

Det må bli #Green. Superfine alle sammen.

Anonym sa...

nr 1.

ania.b@live.no

Ann-Mari Ellingsen sa...


♥Nr 1 # B r e a t h e var kjempefin ! Den likte jeg altså! :D

Hilsen Ann-Mari (a-m-ellingsen@hotmail.com)