Mrs. Monday

12. juni 2015

Vinnere av give-away....



Sent, men godt er vinnerne av giveaway trukket!

Så mange hyggelige kommentarer ble lagt igjen på blogg, Instagram og Facebook at jeg bestemte meg for å trekke 2 vinnere av valgfritt print fra Epla-butikken min Stein, Saks, Papir.




Og vinnerne er.....
 





 
 




Grattis!
 
 
Send meg hvilket print dere ønsker + navn og adr på mail (lenasin@yahoo.no) så dukker printet plutselig opp i posten!
 
 
Alle printene i min Epla-butikk finner dere HER!
 
 
 
 
God helg!
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

Har en drøm sa...

Heldige vinnere!
Jeg fikk mine små kort i posten her om dagen og de er knallfine :)
Ønsker meg et par i A3 og ja! :)

Line

Dynamisk Salong sa...

Heldige, heldige meg! Så utrolig gøy! Trodde nesten ikke det var sant da jeg så det, men så flaks kan man altså ha. Ekstra hyggelig å vinne i en giveaway med unike motiv som ikke florerer over alt. Gjett om det blir gøy å finne en flott vegg og ramme til dette. TAKK! :-)

Dynamisk Salong sa...

Heldige, heldige meg! Så utrolig gøy! Trodde nesten ikke det var sant da jeg så det, men så flaks kan man altså ha. Ekstra hyggelig å vinne i en giveaway med unike motiv som ikke florerer over alt. Gjett om det blir gøy å finne en flott vegg og ramme til dette. TAKK! :-)