Mrs. Monday

6. august 2015

Alt kan fornyes...

 
Denne måneden utfordrer NIB oss til å vise frem fornyelser med spraymaling eller bengalack,
under overskriften Alt kan fornyes.
Og er det noe jeg er saktens enig i er det nettopp det,- at alt kan fornyes.
Spraymaling er kanskje den aller enkleste måten å få noe gammelt og brukt til endre uttrykk på.
 
 
Jeg har maaange mer eller mindre vellykka spraymalingsprosjekter bak meg, alt fra neon-rosa vaser og grønne bastkurver, til de obligatoriske hvitspraya lysestakene.


 
 
Mitt siste spraymalingsprosjekt er et trefat sprayet i matt svart.
Jeg liker denne fargen kjempegodt og trefatet i gulnet furu har fått nytt liv på spisestuebordet.
 
 
 
 
 
Og blir jeg lei sprayer jeg det bare grønt eller grått.....
 
 

 
 
Finn flere bidrag til utfordringen HER eller på Instagram
#nibutfordringen #quickbengalack
 
 
 
 

Ingen kommentarer: