Mrs. Monday

4. oktober 2015

diy høstkrans // diy fall wreath

 
Helgen har stort sett blitt tilbrakt i hagen, det er mye som må ordnes før snøen kommer.
 
Jeg synes høsthagen er kjempefin og sanker inn kongler, blader, kvist og annet som kan brukes i små prosjekter gjennom vinteren.
 
 
I dag samlet jeg nyper fra rosetreet til en enkel høstkrans til trappen:
 
 
 
Denne kransen er enkel å lage og det eneste man trenger er:
Nyper
Krans
Nål og tråd
Evt. annen dekor
 

 
 

 
 
Træ nypene på en tråd som vikles rundt kransen.



Pynt evt. kransen med annen dekor,-
jeg brukte en enkel tag stemplet med HØST.
 


 
 
Flott å pynte opp trappa med høstlige farger!

 
 
 
Ønsker deg en flott høst-uke!
 
 
 

2 kommentarer:

Janniche sa...

Så fin! :-) Takk for tipset, vi har nyper rett utenfor døra, men det har ikke slått meg at jeg kan bruke de til noe, hehe...

Ønkser deg også en fin uke, ta vare på øyeblikkene <3

Klem, Janniche

Unknown sa...

Så fin den ble:)
Koselig med høstkrans :)