Mrs. Monday

8. desember 2015

DIY Rustikk juledekor

Førjuls-tiden er den perioden i året jeg er på mitt aller mest kreative, det bugner av ideer og inspirasjon på blogger, Instagram og Pinterest og jeg har alltid flere små-prosjekter gående.
Det blir noen halvferdige prosjekter liggende i skuffer og skap i løpet av et år, men juleprosjektene kommer jeg stort sett alltid i mål med. Noen av årets prosjekter deler jeg her på bloggen frem mot jul.



r u s t i k k    j u l e d e k o r:

  Denne enkle, men dekorative veggpynten lager du lett på en halvtime.












Heng opp på veggen...


...eller kanskje utendørs....






Har du husket å melde deg på min førjuls-giveaway?
Siste sjanse til å delta her, her eller her i kveld!




1 kommentar:

Marianne Dragon Waagan sa...

Super, flott og enkel julepynt, takk for tips:)
Ha en flott aften:)

Klem Marianne