Mrs. Monday

17. desember 2009

Førjulskos

I dag ble den siste julegaven handlet inn og jeg kan endelig senke skuldrene og krysse av for unnagjort. Jeg synes forsåvidt det er hyggelig å kjøpe gaver til venner og familie, men jammen er det vanskelig å finne på noe originalt til den som "har alt" og ikke ønsker seg noen ting! Jeg legger flid i innpakkingen og koser meg skikkelig når jeg pakker inn julegaver, hører på julemusikk og spiser pepperkaker. I år har jeg brukt pakkepapir i brunt, gull og turkis. Med hamptau rundt og gavelapper laget av gråpapir ble det ganske så stilig synes jeg!



Symaskina har også blitt tatt i bruk i julegaveprosessen. Foreløpig kan ikke så mye vises her i bloggen, men en liten smaksprøve skal dere få!




Yndlings-julepynten min (små sølvfugler arvet etter besteforeldrene mine) har fått seg ei grein å sitte på. Når pip-pipene er framme er det bare for jula å komme!


Førjulsklem fra

1 kommentar:

AnnaJohanna sa...

Jammen heldig de som får julegave fra dere!! Herlig når noen legger så mye arbeid inn i innpakkningen, da er det jo ekstra stas å få også! Kjempe fin blogg du har, liker stilen din!

Ønsker deg og dine en riktig God JUl.