Mrs. Monday

6. desember 2009

Kupp fra Krakow

Jeg har tidligere lovet bilder av diverse shopping i Krakow, så her følger et aldri så lite bilderas:

På et bittelite bruktmarked i det jødiske kvartalet kom jeg over dette Kodak-kameraet. I følge selgeren (som utelukkende snakket polsk) og hans sønn som oversatte til gebrokkent tysk-engelsk er det fullt brukbart. Det spørs om det finnes film til å prøve! Uansett skal det først og fremst pryde stuen og den enda spede kamera-samlingen min.




En annen liten bruktbutikk hadde spesialisert seg på bokser og esker og det falt selvfølgelig i smak! Disse to fikk bli med hjem:




I butikken Swiat w Albumach (eller House Of Albums) fant jeg den flotte fotoboken London Interiors av Angelika Taschen. Boken inneholder nydelige foto av spesielle London-hjem og er rett å slett en fryd å sitte å bla i! Lite tekst, store bilder og mye inspirasjon!




5 kommentarer:

victoria (huset i byen) sa...

oj oj oj... det var virkelig mye flotte funn, og kamerat var virkelig en fryd for øyet...
ha en flott 2 ent
klem victoriasøndag i adv

Miss-handy sa...

Hei:)
Masse fint. Kameraet var veldig stilig!!! Likte de søte boksene også. Må Være deilig å få seg noen sånne "skattejakt"-shoppingturer innimellom:)
Savner veldig å reise....men får vente til den nyfødte er blitt litt større...

FlorasFrue sa...

Det var virkelig noe skatter du kom hjem med :)
Gøy med kamerasamling!
Kjersti

Miss-handy sa...

Fargen på den sjøgrønne skjenken min er S3050-B50G.....så har jeg brukt bengalack. Synes det blir litt blankere og finere enn vanlig oljemaling. Så er den lettere å jobbe med, og tørker litt fortere:)
Håper du finner noe spennende å male:)

Christine sa...

taschen har så sinnsykt mange kule bøker :D elsker det!

og så kult kamera du har funnet deg :D ser bra ut å dekorere med sånne gamle varianter :) enda kjekkere er det jo om kameraet faktisk funker også!