Mrs. Monday

29. januar 2012

Hjerterom

Ja, vi har flyttet fra storbyen til landet; fra Oslo til Elverum. Foreløpig har vi bare bodd her halvannen mnd, så det har ikke helt rukket å synke inn at nå er det her vi skal bo, jobbe, leve. Men det vi har reflektert over er at pulsen er en helt annen, det er stille og rolig og vi føler oss ivaretatt og velkommen! Vi er nærmere familie og røtter, men vi savner venner og kollegaer i Oslo! Det tar nok litt tid å tilpasse seg en ny tilværelse på nytt sted, skape nye relasjoner og nytt hjem, men vi innstilt på å få det til!

(Foto: Mrs. Monday)
Jeg begynner snart i ny jobb og gleder meg veldig til det! Jeg har vært hjemme i ca 1 mnd og kjenner at "husmoryrket" er nok ikke noe for meg. Jeg liker faget mitt og synes det er deilig å være borte fra hjemmet på dagtid, treffe kollegaer og bli kjent med nye mennesker, da føles det ekstra deilig å komme hjem etterpå!

Livet på nytt sted går seg til, både med savn over det gamle og kjente, og med spenning og glede over det nye og ukjente!


Med ønske om en god søndag!

Ingen kommentarer: