Mrs. Monday

28. januar 2012

Vinnerlykke

Bettum Villas kalender var èn av to jeg fulgte hver dag gjennom hele adventstiden. Og jeg som aldri har hatt særlig vinnerlykke, ble kjempeglad da det i romjula lå en hyggelig hilsen fra Madelèn i innboksen min, om at jeg hadde vunnet!!
(Foto: Mrs. Monday)
 Premien fra Palma,- en hjortehodeknagg, et kjempetøft kunstkort og en hjerteformet lysestake, falt virkelig i smak! (Skulle nesten tro jeg hadde plukket det ut selv!) Knaggen har ikke fått noen plass på veggen enda, jeg synes den er så fin og klarer ikke helt bestemme meg for hvor den skal henge. Mannen var ikke overbegeistret for å ha den i stua ("et blått hjortehode??), men vi får se hva jeg får til mens han er på jobb :) Tusen takk for den flotte premien, Madelèn!

Klem fra

Ingen kommentarer: