Mrs. Monday

30. mars 2015

DIY påskeegg med marmor-effekt // DIY Marble Easter Eggs


Det er duket for en aldri så liten påske-diy!
Jeg er ikke så rå på påskepynten, men noen egg her og der synes jeg er på sin plass.
Årets egg er sort-hvite med marmor-effekt.


 

 
 
Du trenger:
Blåste egg
Neglelakk
Plastikkbeholder
Lunkent vann
Noe å røre med

 
 
 
 
 
Slik gjør du:
1. Fyll en plastikkbeholder med lunket vann og hell i små mengder med neglelakk. Jeg brukte svart og hvit neglelakk, men det kan jo også være fint med påskeegg i f.eks. pasteller. Rør lett i neglelakken, slik at den blander seg.
 
2. Dypp egget i neglelakk-vannet og heng eller sett det til tørk.
Etter ca. 2 t. er egget tørt.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jeg ønsker deg en riktig god påske!
 
 
 
 
 
 
 
 
In English:
You`ll need:
Eggs
Nail polish
Plastic container
Water
Something to stir With
 
How to:
Fill plastic container With lukewarm water and pour little drops of nail polish in it. I used black and white polish, but you can use any kind of colour. Mix the nail polish and water gently and dip the egg in the nail polish water. Leave the egg to dry.




5 kommentarer:

Taubanevegen sa...

Så flotte! God påske! :)

Toril sa...

De ble knallfine!
Elsker den teknikken der!
Ha en god påske :)
Klem fra meg!

Unknown sa...

Kult:)
Tror jeg må prøve, har sett de litt omkring nå :))

Ha en fin påske! ;)

yanmaneee sa...

supreme
bape
nike sb dunk high
curry 6
golden goose francy
off white
kobe sneakers
paul george
off white jordan 1
supreme

Unknown sa...

great post to readofficial site see hereclick over here now Sourceanchor